Vai TSC labo arī citā valstī pirktus telefonus garantijas ietvaros?

Praktiski visi ražotāji telefonus iedala reģionos, piešķirot katram telefona unikālajam sērijas numuram (IMEI kodam) konkrētu valsti, kuras tirgum šī iekārta ir paredzēta. Lielākoties garantiju varam nodrošināt visiem pārstāvētajiem ražotājiem Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas valstīs.

Kā jāuzlādē jauns akumulators?

Tikpat kā visi ražotāji mūsdienās izmanto litija jonu un litija polimēru akumulatorus, kuriem nav tā saucamais „atmiņas efekts”. Līdz ar to nav svarīgi veikt pilnas izlādes un pilnas uzlādes. Šie faktori neietekmē akumulatora darbību.

Kas ir nepieciešams, lai iesniegtu garantijas remontā telefonu?

Lai iesniegtu garantijas remontā telefonu, ir nepieciešams derīgs pirkuma dokuments, akumulators un pats telefons. Ja problēmas ir ar aksesuāriem, piemēram, neskan austiņas vai telefons neuzlādējas, tad ieteicams to nodot kopā ar lādētāju vai austiņām.

Kādēļ, ja telefonam ir plaisa uz stikla, bet skārienjutību un attēlu tas neietekmē, tik un tā servisā maina arī displeju?

Daudziem telefoniem stikls, skārienjutīgā daļa un displejs tiek salīmēti rūpnieciski un uz servisu tiek piegādāti kā viena detaļa. Līdz ar to serviss nevar nomainīt atsevišķi kādu no šīm detaļām. Ražotājs to dara, jo tikai ar rūpnīcā pieejamajām tehnoloģijām ir iespējams šīs detaļas salīmēt tik kvalitatīvi, lai skārienjutība būtu visaugstākajā kvalitātē.

Kāpēc remonta laikā no telefona tiek izdzēsta mana informācija?

Lai telefonam varētu veikt diagnostiku, tam ir nepieciešams iestatīt rūpnieciskos uzstādījumus, lai klienta dati un trešo pušu lietotnes neietekmētu diagnostikas testa rezultātus. Kā arī garantijas remontos ražotāji pieprasa katru telefonu pārprogrammēt, lai uzlabotu tā darbību. Ja klientam ir svarīga privātā informācija (galerija, kontakti), tad pirms remonta tā noteikti ir jāsaglabā, vai, nododot iekārtu remontā, ir jāpiesaka maksas pakalpojums – datu saglabāšana.

Kādēļ, nododot remontā iPhone, man ir jāatslēdz funkcija Find My  iPhone?

Tā ir ražotāja drošības prasība, šādi ražotājs pārliecinās, vai persona, kura nodod iekārtu remontā ir patiesais iekārtas īpašnieks. Serviss labot vai mainīt iekārtu ar ieslēgtu šo funkciju nevar. Tādēļ vienmēr, nododot telefonu, šī funkcija ir jāizslēdz. Ja telefona defekta dēļ to nav iespējams izdarīt, izmantojot telefona funkcijas, tad tas ir jāizdara mājas lapā: www.icloud.com.

Ja nododu telefonu remontā, bet telefona defekts man neļauj nodzēst savus sensitīvos datus, vai varu būt drošs, ka tie nenonāks trešo personu rīcībā?

Servisa centrs strikti ievēro Fizisko personu datu aizsardzības likumu, kā arī ievēro stingras ētikas normas. Tādēļ Tavi dati nekad nenonāk trešo personu rīcībā, kā arī netiek apskatīti no mūsu puses.

Ja telefonu labot nevēlos, vai piedāvājat saglabāt datus kādā citā datu nesējā?

Jā, tas ir iespējams. Datus varam ierakstīt CD, DVD diskos, zibatmiņā, kā arī citā telefonā. Kontaktus ir iespējams arī izdrukāt.

Vai telefonu remontā tiek izmantotas oriģinālas rezerves detaļas?

Mēs kā ražotāju autorizēts servisa centrs izmantojam tikai oriģinālās rezerves detaļas.

Vai servisā var atbloķēt telefonu, lai tas nebūtu piesaistīts konkrētam operatoram?

Nē, serviss to nedara. Atbloķēšanu veic konkrētais operators.