Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas Tehniskās jeb obligāti nepieciešamās sīkdatnes, kas ļauj Tev brīvi apmeklēt un pārlūkot tīmekļa vietni un izmantot tās piedāvātās iespējas, tajā skaitā, izmantot kontaktformu, kā arī tās ir nepieciešamas, lai mēs varētu izpildīt Tavus iniciētos pieprasījumus. Nospiežot “Labi”, Tu apstiprini, ka esi iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm un to izmantošanas mērķiem.

Kas jāzina par garantijas remontu?

Katram ražotājam ir savi ierobežojumi, kādās situācijās var
saņemt bezmaksas garantijas remontu un kādās – nevar.
Lai iepazītos ar ražotāja garantijas noteikumiem,
uzspied uz sava telefona vai planšetes logo.

Garantijas servisu parasti nākas atteikt, ja iekārta:

  • ir ar dzēstu vai bojātu ražotāja sērijas nr. vai IMEI kodu,
  • kritusi, saskrāpēta, ar kosmētiskiem bojājumiem,
  • saskārusies ar šķidrumu, mitrumu, pārtiku vai ķīmikālijām,
  • remontēta pašrocīgi vai neautorizētā servisā,
  • lietota ar nelegālu vai neautorizētu programmatūru,
  • nepareizi  iestatīta vai lietota pretrunā ar lietošanas noteikumiem.

Iepazīsties ar ražotāju garantijas noteikumiem: