Biežāk uzdotie jautājumi

Lielākoties garantiju varam nodrošināt visiem pārstāvētajiem ražotājiem Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas valstīs. Praktiski visi ražotāji telefonus iedala reģionos, piešķirot katram telefona unikālajam sērijas numuram (IMEI kodam) konkrētu valsti, kuras tirgum šī iekārta ir paredzēta.

Lai iesniegtu garantijas remontā telefonu, ir nepieciešams derīgs pirkuma dokuments, akumulators un pats telefons. Ja problēmas ir ar aksesuāriem, piemēram, neskan austiņas vai telefons neuzlādējas, tad ieteicams to nodot kopā ar lādētāju vai austiņām. 

Daudziem telefoniem stikls, skārienjutīgā daļa un displejs tiek salīmēti rūpnieciski un uz servisu tiek piegādāti kā viena detaļa. Līdz ar to serviss nevar nomainīt atsevišķi kādu no šīm detaļām. Ražotājs to dara, jo tikai ar rūpnīcā pieejamajām tehnoloģijām ir iespējams šīs detaļas salīmēt tik kvalitatīvi, lai skārienjutība būtu visaugstākajā kvalitātē.

Tas ir atkarīgs no telefona konstrukcijas, daudzos gadījumos akumulators ir pielīmēts pie displeja vai telefona korpusa, ja iekārtas izjaukšanas brīdī akumulators ir jāatdala no pielīmētās detaļas, tad atkārtoti to izmantot ir bīstami, jo tas tiek deformēts un šādam akumulatoram pastāv aizdegšanās risks, kas var novest pie nelaimes. Vadošie ražotāji, lai nodrošinātu savu iekārtu drošību mēdz nodrošināt arī ārpus garantijas remontiem bezmaksas akumulatorus, ja remonts tiek veikts autorizētā servisā, kā TSC. 

Lai telefonam varētu veikt diagnostiku, tam ir nepieciešams iestatīt rūpnieciskos uzstādījumus, lai klienta dati un trešo pušu lietotnes neietekmētu diagnostikas testa rezultātus. Kā arī garantijas remontos ražotāji pieprasa katru telefonu pārprogrammēt, lai uzlabotu tā darbību. Ja klientam ir svarīga privātā informācija (galerija, kontakti), tad pirms remonta tā noteikti ir jāsaglabā, vai, nododot iekārtu remontā, ir jāpiesaka maksas pakalpojums – datu saglabāšana.

Tā ir ražotāja drošības prasība, šādi ražotājs pārliecinās, vai persona, kura nodod iekārtu remontā ir patiesais iekārtas īpašnieks. Serviss labot vai mainīt iekārtu ar ieslēgtu šo funkciju nevar. Tādēļ vienmēr, nododot telefonu, šī funkcija ir jāizslēdz. Ja telefona defekta dēļ to nav iespējams izdarīt, izmantojot telefona funkcijas, tad tas ir jāizdara mājas lapā: www.icloud.com.

Servisa centrs strikti ievēro Fizisko personu datu aizsardzības likumu, kā arī ievēro stingras ētikas normas. Tādēļ Tavi dati nekad nenonāk trešo personu rīcībā, kā arī netiek apskatīti no mūsu puses.

Mēs kā ražotāju autorizēts servisa centrs izmantojam tikai oriģinālās rezerves detaļas, kas tiek piegādātas pa tiešo no ražotāja.

Jā, tas ir maksas pakalpojums, taču nododot iekārtu būs jāuzrāda tās pirkuma dokuments. TSC ir augsti ētikas standarti un mēs negribētu palīdzēt atbloķēt nozagtu vai pazaudētu telefonu, tādēļ veicot šādu pakalpojumu vienmēr pieprasīsim pierādīt savas īpašumtiesības uz konkrēto iekārtu.

Atceries, ka par drošu iepakojumu esi atbildīgs Tu pats, tādēļ vienmēr iepako telefonu kastē un nostiprini to ar kādu drošu materiālu. Serviss iekārtas pieņem zem augstas izšķirtspējas kamerām, tādējādi fiksējot saņemto iepakojumu un pašu iekārtu vizuālo stāvokli. Visi sūtījumi tiek apdrošināti un, ja iekārtai radīsies kādi bojājumi, kas saistīti ar kurjerpasta nolaidību, tie vienmēr tiks kompensēti.

Šāda skaņa ir novērojama visām iekārtām, kuru kamerām ir attēla stabilizācijas funkcija. Šī funkcija konstatē iekārtas kustību un pārvieto lēcu pretēji kustības virzienam, lai saglabātu skaidru attēlu. Funkcija ļauj stabilizēt attēlu fotografējot, priekšskatot un ierakstot video. Strauji kustinot iekārtu šis mehānisms var būt dzirdams, jo tas saskaras ar kameras iekšējo struktūru. Atkarībā no kameras izmēra, izmantotajiem materiāliem un uzbūves šāda skaņa var būt vairāk vai mazāk dzirdama. Skatīt video.

Mitruma izturīgām iekārtām, ražotāji iekārtas uzbūvē izveido gaisa apmaiņai paredzētu kanālu, tas aizsargāts ar ūdensnecaurlaidīgu membrānu, taču pieļauj gaisa apmaiņu starp telefona iekšpusi un apkārtējo vidi. Ja šis gaisa apmaiņas kanāls ir bloķēts, piemēram, ar uzlīmētu aizsargstiklu, mitrumu vai putekļiem un starp telefona iekšpusi, un apkārtējo vidi veidojas gaisa spiediena atšķirība, piemēram, temperatūras izmaiņu rezultātā – tas var izsaukt skaļruņu skaņas kropļojumus. Nereti šādas problēmas var izsaukt neoriģināli aksesuāri, piemēram, uz kameras uzlīmēts aizsargstikls kurš bloķē šo gaisa apmaiņas kanālu. Skaties video.

Novērojot šāda veida problēmu, lai pārliecinātos par tās cēloni, lietotājs var veikt testu izņemot SIM turētāju. Ja spiedienu starpībai pazūdot pazūd arī skaņas kropļojumi, tātad gaisa apmaiņas kanāls kādā veidā tiek bloķēts.

S-Pen darbībai var traucēt tuvumā esoši magnētiski materiāli. Ja tiek izmantoti neoriģināli aksesuāri, tajos esošie magnēti var būt pārāk spēcīgi vai nepareizi izvietoti, tādējādi izsaucot šādas problēmas. Aicinām pamēģināt iekārtu lietot bez aksesuāriem. Skaties video.

Šāda veida paziņojums parādās, ja iekārta konstatē, ka USB ligzdā starp kontaktiem veidojas īssavienojums. Tas var notikt gan tādēļ, ka ligzdā tiešām iekļuvis mitrums vai iekārta tiek lietota izteikti mitrā vidē, taču nereti patiesais cēlonis ir mitri vai netīri aksesuāri (USB kabeļi, USB austiņas u.tml.). Parādoties šādam paziņojumam uzlāde jāpārtrauc, iekārtu nedrīkst lādēt līdz mitrums ir izgarojis. Lai paātrinātu procesu, var mēģināt mitrumu izkratīt vai izmantojot sausu un tīru drānu ligzdu saudzīgi iztīrīt. Papildus tam, ja izmantotie aksesuāri ir netīri – tos nedrīkst atkārtoti izmantot! Ilgstoša šādu aksesuāru lietošana var radīt neatgriezeniskus bojājumus, kurus varēs novērst tikai veicot remontu.

 

Šāda veida problēmām cēloņi var būt dažādi, taču nereti tās izsauc defektīva atmiņas karte vai trešo pušu lietotnes. Tā kā pieejamo trešo pušu lietotņu daudzums ir milzīgs, iekārtas ražotājs nevar garantēt, ka visas pieejamās trešo pušu lietotnes vienmēr strādās bez problēmām. Pat šķietami populāras lietotnes var strādāt bez problēmām viena modeļa iekārtā, taču radīt problēmas citā.

Šādā situācijā ieteicams pamēģināt iekārtu palietot bez atmiņas kartes, ja tāda tiek lietota. Ja tas problēmu neatrisina, nepieciešams veikt datu dublēšanu uz datora v.tml. un veikt iekārtas attiestatīšanu veicot visu datu dzēšanu no iekārtas. Iestatot iekārtu ieteicams atjaunot tikai būtiskākos datus (kontakti, ziņas, galerija), taču trešo pušu lietotnes instalēt manuāli un pakāpeniski, sākot ar nepieciešamākajām lietotnēm. Pakāpeniska lietotņu ieinstalēšana, iespējams, ļaus identificēt pieteikto problēmu cēloni, nepieciešamības gadījumā ļaujot lietotni pārinstalēt vai izdzēst.

Papildus tam, jāpārliecinās, ka tiek ieinstalēti visi pieejamie iekārtas programmatūras atjauninājumi, kā arī visi lietotņu un servisu atjauninājumi. Lietotņu un servisu atjauninājumi var būt pieejami dažādās platformās (Google Play Store, Apple App Store, Samsung Galaxy Store u.c. )

 

 Šāda veida problēmām cēloņi var būt dažādi, taču ne vienmēr tas liecina, ka pati iekārta ir defektīva. Ieteicams rīkoties sekojoši:

  1. Pārliecināties, ka iekārtas (telefona vai pulksteņa) kāds no IMEI kodiem nav bloķēts. To iespējams izdarīt lapā https://www.numuri.lv/
    Ja iekārta ir bloķēta, lietotājam jāvēršas pie operatora.
  2. Ieteicams apmainīt SIM karti, kā arī iekārtas uzstādījumos pārliecināties, ka tiek izmantots automātiskais tīkla režīms.
  3. Ja iekārta atbalsta VoLTE zvanus, ieteicams pamēģināt šos zvanus atslēgt un mēģināt iekārtu palietot bez tiem. Atkarībā no mobilā tīkla apstākļiem šāda veida zvaniem var tikt novērotas dažādas problēmas.

Ja iekārtai jau veikts remonts vai tā pārbaudīta servisā, sazināties ar operatora klientu tehniskā atbalsta daļu un lūgt veikt pārbaudi par novērotajām problēmām.
 

Dažādas programmatūras problēmas var atrisināt tikai šīs programmatūras izstrādātājs. Ja problēmas saistāmas ar trešo pušu lietotnēm, visātrāk problēmu izdosies atrisināt sazinoties ar šīs lietotnes izstrādātāju. Savukārt, ja problēma šķietami vairāk saistīta ar paša telefona programmatūru – par to var ziņot ražotājam sazinoties ar ražotāja klientu atbalsta daļu vai izmantot ražotāja lietotni, kura paredzēta šādam mērķim (Samsung – Samsung Members, Apple – pārlūkā atverot adresi applefeedback://, Xiaomi – Pakalpojumi un atsauksmes).

 

Ja pulkstenim pieslēgts eSIM/MultiSIM pakalpojums, tad visticamāk iekārta nav defektīva. Pulkstenim eSIM ir paredzēts kā rezerves datu savienojums, situācijās kad telefons nav tuvumā vai ir izlādējies. Ja pulkstenis bieži vai nepārtraukti ir pieslēgts mobilajam tīklam, ir sagaidāms, ka tas izlādēsies ātrāk un uzsils vairāk kā norādīts pie tipiskas lietošanas. Pat ja mobilie dati netiek aktīvi lietoti un zvani netiek veikti. Tas būs it īpaši izteikti ja tīkla pārklājums (3G, 4G) konkrētajā vietā ir vājš.

Ražotāji apstiprina, ka šī ir normāla iekārtas darbība. Ieslēdzot funkciju, kas iekārtu nepārtraukti pieslēdz mobilajam tīklam, lietotājs parasti tiek brīdināts, ka iekārta izlādēsies straujāk. Pulkstenim akumulators ir salīdzinoši mazas ietilpības, tādēļ dažādi uzstādījumi, lietošanas paradumi, trešo pušu ciparnīcas un lietotnes kā arī citi apstākļi var jūtami ietekmēt to, cik ātri izlādējas akumulators.

 

Jo skaidrāku un detalizētāku problēmas aprakstu saņems servisa centrs, jo lielākas iespējas būs konstatēt problēmas patieso cēloni un novērst to. Ja vien iespējams, ieteicams remontam pievienot video vai foto ar klienta novērotajām problēmām. Tā kā nereti problēmas izpaužas periodiski vai kādos specifiskos lietošanas apstākļos, tas krietni atvieglo diagnostikas procesu. Ja video nav iespējams uzfilmēt, var novērotās problēmas nodemonstrēt klientu centra vai servisa pārstāvim.

Papildus tam, aprakstot novērotās problēmas, vēlams tās aprakstīt iespējami precīzi. Piemēram, tā vietā lai rakstītu “slikta zona” vai “nestrādā internets”, labāk problēmu aprakstīt ar specifiskām sūdzībām – “lietotājs nav sazvanāms”, “zvani pārtrūkst” vai “nestrādā Wi-Fi”.

 

Populārāko telefonu provizoriskās remonta izmaksas ir redzamas sadaļā cenu kalkulators, taču precīzas izmaksas vienmēr varēs pateikt tikai pēc iekārtas diagnostikas, kad tās stāvokli būs novērtējis tehniķis. Taču, ja vēries noskaidrot remonta iespējamību, detaļu pieejamību vai aptuvenās izmaksas raksti mums e-pastā info@tsc.lv. Sazinoties ar servisu ieteicams sniegt iespējami precīzu informāciju par iekārtu, tādējādi atbildi varēsim sagatavot ātrāk. Vēlams norādīt precīzu iekārtas modeļa nosaukumu (kāds tas redzams uz pašas iekārtas vai tās uzstādījumos), tās krāsu un IMEI vai sērijas numuru. Var pievienot iekārtas foto vai ekrāna šāviņu no tās.

Remonta procesā, lai iekārta strādātu pilnvērtīgi dažkārt nepieciešama kalibrācija (pirkstu nospieduma sensora, skārienjutīgās virsmas u.c.). Nereti šo kalibrāciju nav iespējams veikt, ja tai traucē uzlīmētā aizsargplēve vai aizsargstikls. Dažkārt ekrāna aizsrgplēve, vai aizsargstikls traucē iekārtas atlīmēšanas procesā, arī tad tā ir jānoņem no ekrāna.

Kā nosūtīt iekārtu remontam?

1. Iekārtas nodošana
1. Iekārtas nodošana Nes uz TSC servisa centriem, nosūti ar kurjeru vai no pakomāta.
2. Diagnostika
2. Diagnostika Atradīsim problēmas cēloni un piedāvāsim remonta cenu.
3. Remonts
3. Remonts Salabosim Tavu iekārtu.
4. Iekārtas saņemšana
4. Iekārtas saņemšana TSC servisa centros, ar kurjeru vai sev vēlamajā pakomātā.
Pieteikt iekārtu remontam