Katru reizi, kad iegādājies jaunu iekārtu, kaste, kurā tā bija iepakota, paliek tukša. Iepakojumu saglabāšana dažubrīd mēdz būt būtiska, tomēr citos gadījumos iepakojuma esamībai nav nozīmes. Uzzini, kad iepakojumus būtu jāsaglabā un kad no tiem vari atbrīvoties, lai nedzīvotu kopā ar tukšām kastēm, kas aizņem daudz vietas.
Lai saprastu, kā rīkojas mūsu sekotāji, veicām aptauju mūsu Facebook lapā, kur noskaidrojām, ka populāra ir tukšo iepakojumu saglabāšana – kastes saglabā 83% no respondentiem. Lielākoties tās tiek saglabātas ar vienu mērķi – ja būs nepieciešams garantijas remonts, tad arī kaste būšot vajadzīga. Bet tā nemaz nav – tas ir tikai mīts! Lai ierīci nogādātu garantijas servisā, tās iepakojums nav nepieciešams!
Garantijas remonta nodrošināšanai iepakojumam nozīmes nav, tomēr tas ir svarīgs pirmo divu nedēļu laikā pēc preces iegādes, ja pirkums veikt internetā. Ja, saņemot preci, pirmajās dienās novēro, ka jaunajai ierīcei ir kāds defekts un tā nedarbojas kā nākas, atceries, ka 14 dienu laikā ir iespējams to atgriezt. Šajā gadījumā prece jāatgriež pilnā komplektācijā, tai skaitā tai jābūt oriģinālajā iepakojumā. Tāpat iekārtai jābūt bez lietojuma pazīmēm un arī pats iepakojums nevar būt bojāts. Tas nozīmē, ka iegādājoties jaunu ierīci internetā, neplēs iepakojumu, bet atver to rūpīgi, lai preces atgriešanas gadījumā, tā tiktu pieņemta.
Ja kastes saglabā arī pēc 2 nedēļu atgriešanas perioda, tām noteikti vari atrast noderīgu pielietojumu. Kastes vari izmantot:
kārtības ieviešanai – pārkrāsojot un salīmējot kopā, kastes var izmantot kā vietas organizatoru, piemēram, atvilktnēs un skapīšos;
dāvanu iepakošanai – tas ietaupīs līdzekļus, kas tiks patērēti dāvanas iesaiņošanai, turklāt šādi iespējams izjokot jubliāru, liekot viņam domāt, ka dāvana ir kāda ierīce, tomēr tās vietā jubilāru gaida pārsteigums;
bērnu un dzīvnieku rotaļlietu un rotaļu māju izveidei – no sažādu iekārtu kastēm vari izveidot bērniem rotaļu māju, savukārt ģimenes pūkainajiem mīluļiem guļvietu vai rotaļlietu.
Ja iekārtu skar kādas ķibeles, nemēģini tikt galā ar šīm problēmām pats, bet nogādā ierīci servisa centrā, lai to apskatītu profesionāļi. Ierīci pie mums vari nogādāt gan maksas, gan garantijas remonta ietvaros un atceries – nevienā no šiem gadījumiem ierīces oriģinālais iepakojums nav nepieciešams! Tomēr, ja ierīci izvēlies sūtīt pie mums, izmantojot kurjera vai pakomāta starpniecību, iesakām izmantot oriģinālo iepakojumu, jo tajā ierīcei ir mazāka iespējamība gūt papildu bojājumus, atrodoties ceļā.
Un atceries, ja vēlies ierīci pieteikt garantijas remontam, nākot uz servisu, ņem līdzi ierīces pirkuma dokumentu, savukārt, ja ierīci uz servisa centru vēlies nogādāt ar pakomāta starpniecību, tad, piesakot remontu, elektroniski pievieno pirkuma dokumentu.
Kad ierīce nokļūs pie mums, veiksim tai diagnostiku un pēc bojājumu apmēra noskaidrošanas ziņosim, kādas darbības remonta procesā veiksim. Svarīgi, ka ierīces apkope un remonts tiks veikti saskaņā ar ierīces ražotāja norādījumiem, izmantojot sertificētus instrumentus, atbilstošākās metodes, mūsdienu aparatūru un, protams, arī oriģinālās rezerves daļas, jo esam autorizēts servisa centrs.