Publicēts: 2023-07-27

Kāpēc izvēlēties autorizētu servisu?

Ķibeles atgadās un dažreiz no tām izvairīties nav iespējams. Kad negadījums atgadījies ar kādu no mūsdienīgajām ierīcēm, tad visbiežāk meklējam remonta centru. Tomēr var rasties dilemma brīdī, kad jāizvēlas starp ražotāju autorizētu un neautorizētu servisu. Izvēlies autorizētu servisu – tam ir daudz vairāk ieguvumu! Turpmāk rakstā uzzini, kāpēc ierīci nogādāt autorizētā servisā.

Kāpēc atteikties no ierīču labošanas neautorizētā servisā?

  1. Neoriģinālas rezerves daļas. Autorizētā servisā tiek izmantotas tikai oriģinālas ražotāju rezerves daļas, savukārt neautorizētā servisā iespējams saskarties ar dažādu ražotāju veidotām rezerves daļām. Atšķirībā no oriģinālajām rezerves daļām, nav garantijas, ka šīs rezerves daļas ir pārbaudītas un tās kalpos ilgu laiku. Tāpat to ievietošana iekārtā var bojāt tās kopējo stāvokli. 

  2. Meistaru neprofesionālitāte. Neautorizētā servisā iespējams saskarties ar dažādiem meistariem, tomēr nekad nevari būt pilnībā drošs, ka viņi ieguvuši atbilstošu sertifikāciju un pārzina konkrēto iekārtu specifiku. Autorizētā servisā, savukārt, meistari ir ieguvuši nepieciešamās prasmes un nodrošina remonta procesu pēc ražotāja sniegtajām rekomendācijām un specifikācijas. Tāpat autorizētā servisā pēc meistara darba beigšanas katra iekārta tiek pārbaudīta arī no kvalitātes kontroliera puses. Brīžos, kad ierīcei radies kāds neparasts bojājums, autorizēts serviss nodošina arī to, ka meistariem ir iespēja pa taisno sazināties ar ražotāju, lai saprastu, kā konkrēto situāciju iespējams atrisināt. 

  3. Piemērotas aparatūras trūkums. Neautorizētā servisā ļoti bieži nav specifisku iekārtu, kas ļauj veikt bojātās ierīces diagnostiku un droši nomainīt bojātās detaļas. Tomēr autorizētā servisā ir pieejams it viss – tajā ir pieejamas ražotāja oficiālās diagnostikas iekārtas un programmatūra. 

  4. Garantijas remonta nenodrošināšana. Pat, ja garantija vēl ir spēkā, neautorizētā servisā nāksies maksāt par remontu. Tikai autorizētā servisā iespējams veikt garantijas remontu. Turklāt, arī ja garantijas laikā jāveic maksas remonts, pēc tā veikšanas autorizētā servisā ražotāja garantija netiek anulēta. Neautorizētā servisā pat gadījumā, ja tiks veikts maksas remonts garantijas laikā, garantija tiks anulēta uzreiz. 

  5. Remontam nav garantijas. Ja neilgi pēc remonta veikšanas neautorizētā servisā tālrunim radīsies vēl kāda ķibele, neautorizēts serviss par to neuzņemsies atbildību – Tev būs jāmaksā pilna summa arī par atkārtoto remontu.  Autorizētā servisā centrā maksas remontiem tiek nodrošināts 90 dienu garantijas remonts, kas nozīmē, ka gadījumā, ja ierīcei 90 dienu laikā pēc remonta atkārtoti tiks novērotas problēmas, kādas to skāra līdz šim, atkārtotais remonts tiks veikts bez maksas. 

  6. Privātuma un konfidencialitātes trūkums. Neautorizēta servisa darbiniekiem varētu nešķist būtiski ievērot klientu privātumu, tomēr autorizētā servisa centrā augstu tiek vērtēta Vispārīgā datu regula, kas nozīmē, ka meistari ierīcē  atstātajiem klienta datiem nepiekļūst. 

  7. Kvalitātes trūkums. Autorizēts serviss veiks nomaiņu arī vienreizlietojamām detaļām, kas pēc būtības nav dārgas, bet ir ļoti būtiskas, piemēram, hermētiskuma blīves, uzlīmes, skaļruņi u.c. Neautorizētos servisos šīs detaļas parasti tiek pārlīmētas, zaudējot kvalitāti.

  8. Vides piesārņojums. Neautorizēts serviss nomainītās detaļas visticamāk atstās tuvākajā atkritumu tvertnē, tomēr autorizēts serviss ievēro videi draudzīgu nomainīto rezerves daļu utilizāciju. Bojātie displeji un akumulatori nenonāk dabā vai sadzīves atkritumos, to utilizācija notiek maksmāli videi draudzīgi, nododot detaļas atbilstošiem uzņēmumiem ar vides sertifikātiem, šādu elektronisko atkritumu pārstrādē.

Vienīgais aspekts, kas klientiem varētu šķist pievilcīgs neautorizētā servisā, ir izmaksas. Bieži vien tās ir zemākas nekā autorizētā servisā, tomēr jāatcerās, ka autorizēta servisa kvalitāte nodrošina to, ka ierīce patiešām būs salabota un tā nebūs jānogādā servisā jau pēc neilga laika. Nereti klients par nekvalitatīvu neautorizētu remontu ir samaksājis vairāk, nekā tas būtu izmaksājis autorizētā servisa centrā. Tas saistāms ar to, ka neautorizētā servisā bieži vien publisko cenrāžu summas ašķiras, vai uzrodas paildus izmaksas remonta laikā. Autorizēts serviss ir konsekvents un stingri strādā pēc aptiprināta cenrāža.

Ja Tavu ierīci skar kādas problēmas – nogādā to pie mūsu zinošajiem speciālistiem mūsu autorizētajā servisa centrā. TSC servisa centrs atbilst augstākajiem ESD standartiem, un to apstiprina iegūtie ISO sertifikāti, pret kuriem TSC izturas ar ļoti augstu atbildību. Mēs augstu vērtējam arī konfidencialitāti, klientu privātumu un kvalitāti, kas nozīmē, ka Tava ierīce pie mums būs labās rokās. 

Piesaki remontu un nosūti savu iekārtu mums uz remontu vai dodies uz tuvāko pieņemšanas punktu! Mēs parūpēsimies par tās remontu – par to nav ne mazāko šaubu!

Ražotājus, kuri autorizējuši mūsu servisa centru apskati šeit